Lepkék újra

2007. július 5., csütörtök



Hát itt tartok a kis lepkéimmel. A szinek élőben egy kicsit élénkebbek.
Mégsem lett belőle jutalom, illetve aznap nem, amikor ezt írtam. Nagyon zizi voltam, és felül a kis lepkentyűből nem 6-ot, hanem legalább 12-t böktem, mire meg voltam elégedve. Tanulság: ha hangyás vagy, ne akarj Rhodes Butterflies-t ölteni. :-) Főleg ne 6 db minit egy sorba!
Már nem sok van vissza belőle, ahol férc van, ott van még 2 sornyi érdekesség (az egyik fajta öltést még nem is öltöttem soha), és alul van egy nagyon szép kis hardangeres része, a halványzöld Trebizond-dal, meg ugyanilyen 12-es DMC-perlével. Még az is lepkés!:-)
Ralina, a vászon antik fehér cashel, honnan máshonnan, mint Zsuzsától. Van belőle nekem dirty is (egy sötétebb len, majd mutatom), és egy nagyon szép halvány kékesszürke, azon lesz a blogom oldalán látható VS. Csodás anyag, nagyon-nagyon jó varrni rá!

7 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Napról-napra szebb!

Cimpulusz írta...

El vagyok szédülve a lepkésedtől!!!! Ilyenkor mikor látom, hogy miket böktök Te meg Zsuzsi ezekből a VS kitekből azonnal akarok én is egyet...igazándiból ki is néztem már az Autumn Gardent, de még erőt kell merítenem vhonnan,hogy a rengeteg új öltésnek neki merjek esni...nem akarok ennyi drága csodás fonalkát elpocsikolni,csak azért mert tapasztalatlan vagyok.
Én most épp Gratziano szerelmes vagyok, meg Zweigart Belfast :))) ...hú és há...csudafinom lenek, álom rájuk dolgozni...nem asnnyira masszívak mint a Fein Flóba, inkább légiesek, puhák ... párnának képnek valók ...hmm:)))Az "Edinburgh-ot" kellene még kipróbizni (140szál/10cm), de eléggé pirinkónak tartom ... bár a Newcastle-em meg 160/10-es;) szóval:)))

ercsu27 írta...

A Gratziano-t én is ki fogom próbálni, ha megérkezik Zsuzsához az én színem. :-)
Szerintem ne félj a VS-ektől. Nekem a karácsonyos volt az első (még nincs teljesen kész, mert fonal hiányzott hozzá, meg nem találok csillag alakú fehér gyöngyöt-nem kitben van), és a fele öltést még soha nem láttam előtte.:-) Volt, amire azt gondoltam, ki is hagyom, mert nem tudom, hogyan kell. De nagyon jó a leírás, és végül mindent meg tudtam csinálni.Ha meg kitet veszel, akkor sincs gond, mert olyan bőségesen csomagolják a kellékeket, hogy pont 2 kijön mindenből! :-)

Timici írta...

álomszééép! nagyon tetszik,az öltések, meg a szivárványos pillék, bárcsak én is tudnék ilyet! esetleg elkérhetem a mintáját és megkérdezném, hogy változtattál-e vmin? fonal,anyag?
nekem is a belfast most a szerelem, de nagyon kíváncsi vagyok a garzianora is:)

ercsu27 írta...

Persze, elküldöm szívesen a mintát, de tudom én a címedet?(pirulós)
Ez most eredeti anyagon van, eredeti fonalakkal.
Csak egy helyen változtattam, az alsó hardangeres részen kellett volna 2 Algerian eye-t hímezni a multikolor metállal. Na, nekem ez nagyon nem tetszett oda, ezért azt is a halványzölddel csináltam.
Hamarosan kész az egész, és akkor mutatom.:-)

Ányi írta...

Szóval kit? Vagy külön vetted meg az anyagot meg a fonalakat?

Ányi írta...

Bocs, az előbb csak az első két hsz-t tudtam elolvasni valamiért...

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket