Kedvenc lepkésem

2007. július 3., kedd



Már pár hónapja eldöntöttem, hogy jó kislány leszek, és nem kezdek semmi újba, mert túl sok az elkezdett munkám. Megígértem, hogy csak az elkezdetteket hímzem, azok küzül is a legutolsót, a madaras DMC samplert meg az RR-eket.
De nagyon stresszes napjaim voltak/vannak, ezért úgy döntöttem, ma igazán megérdemlek egy kis jutalmat. :-) És nem is csalok olyan nagyot, mert hát ez is kezdett munka. Egy kicsi Victoria sampler, de nekem annál kedvesebb. Tudjátok, lepkék, gazak, bogarak...
A fonalak hozzá fantasztikusak. Kreinik Mori, Trebizond perle, meg hasonló tiszta selyem finomságok. Imádom őket! Zsuzsa szerezte nekem, és nem győzök örülni neki! :-)



9 megjegyzés:

Nina írta...

Gyönyörű, mint minden munkád!
Szeretnék egyszer ilyen csodásan hímzeni :)
Remélem, ha lesz időd, teszel fel sok sok gyönyörűséget, hadd legeltessük a szemünket ;)
Puszi, Nina

Timici írta...

szépek a szinei, igen finom munka lesz, pilléket amúgyis imádom

Ralina írta...

Ó, e már most csodaszép, legszívesebben megtapiznám, főleg a vásznat! ;)

Nalika írta...

Ez (is) gyönyörű!! :)

Zsuzsa írta...

Nagyon szép! Én most ugyan ilyen megfontolásból egy sweet heart tree-be fogtam, de teljesen beleszeretem! Igaz, DMC-vel készül.

ercsu27 írta...

Köszi lányok! Délután mutatom a folytatást. Zsuzsa, teszel majd fel képet? Nagyon tetszenek a sweetheart tree-k is. :-) Mostanában főleg egy szedres! :-)Erről jut eszembe, hol szerezted azt a csodás mogyorófa-dobozkát? :-)

bucilla írta...

Gyönyörűség a köbön:) Nagyon tetszik!

Ányi írta...

Hú, de nagyon-nagyon szép!
Viszont most jól kitoltál velem, mert nekem is be kell szereznem a hozzávalókat :-)))

Ányi írta...

Szóval, Ányi voltam

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket