BF RR

2008. július 9., szerda



Elkészült végre! Ez volt az utolsó, amit ebben az rr-ben hímeznem kellett (az ezután következő 3-t már megcsináltam). Azt hiszem, nagyon örülök, hogy megszabadultam tőle. Tavaly decemberben kellett volna befejeződnie. Az enyém november óta van ugyanannál a hímzőnél. Most, hogy én végeztem az összessel, megkérem őt, hogy küldje haza az enyémet...
Nagyon utáltam ma ezt hímezni. Egyébként se szerettem már ezt a mintát, ezt az rr-t, és ez a példány ráadásul hihetetlenül rossz anyagon van. Nagyon vékony, löttyedt, tartás és vastagság nélküli anyag, szabálytalan x-ekkel, a lyukakon átesik a tű, aminek egyébként megfelelő a mérete a fonalhoz...
Ráadásul végre megjöttek a fonalak a táskámhoz, és azt szerettem volna böködni. De egy hős voltam, és befejeztem ezt, csak hogy végre tovább adhassam! :-D
Kárpótlásul készre varrtam ma egy újabb apróságot is, amit viszont egyelőre nem mutatok, mert ez is ajándék, viszont az ő tulajdonosa jár erre! :-)
Mostantól csak a saját kedvemre fogok böködni. Van néhány kész munkám is, amit szintén ajándéknak szántam, és csak a készrevarrás/befejezés hiányzik. Ezeket is be fogom fejezni a következő hetekben, némelyikkel már jó ideje adós vagyok. Reszkessetek tűbarátnők! :-)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ööö... milyen táskáról van szó? :))

ercsu27 írta...

A Ralina-féle SAL táskáról. :-)

norcsella írta...

Szia!

Már nagyon kiváncsi vagyok a táskád színére! Mondhatni már ki is lukkad az oldalam. :o)

Nina írta...

Annyira megértelek ezzel az RR-el kapcsolatban :))) Minden soroddal!!

Kíváncsi vagyok, milyen fonalakat, színeket választottál a táskádhoz, úgyhogy mutasd, amint tudod :)

Az ajándékozottaidat pedig máris irigylem ;)
Puszik!

ercsu27 írta...

A táskámat hamarosan mutatom, csak még egy kicsit böködöm előtte.

Nina: te csak ne irigykedj! ;-)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket