Üveggolyó

2008. július 23., szerda




Delfike gurította nekem, megpróbálom összeszedni a gondolataimat.


A- alvás, bár tudnék aludni...
Á - álmok: na, ők viszont elkerülhetnének abban a pár órában
B- boldogság, vajon megtalálom újra?
C- cickamacska, aki velem lakik: Tóbiásnak hívják:-);
Cs - csillagok, egyszer meg kellene számolni őket
D - dinnye :-)
E - eső, ma egész nap zuhog
É - élet, és mélázni az értelmén...
F - fagyöngy, egyszer felmászok érte :-)
G - Gabi, az imádott kisöcsém (aki elmúlt 30 :-))
Gy - gyöngy, most készülök gyöngyözni egy Nora Corbett lepkét
I- igazság, ami néha nem létezik...
Í - ínyenc: szeretem a finom ízeket
J - jégkrém, bár most zuhog, de egy Carte D'or Mozart... hmmmmm... :-)
K - kert, az én kertem, ha minden igaz, őszre lesz egy újabb, tele gyümölcsfákkal
L - levendula
M - meleg, mert mindig fázom :-)
N - nap, mert mindig fázom :-)
Ny - nyár, mert mindig fázom :-)
O - otthonom, annyira szeretek egy hosszú nap után hazaérni
Ó - óra, ami néha túl hosszú, és néha olyan rövid
Ö - öröm
Ő - ősz, a langyos, sárgafényű
P - pillangó, mostanában fotóztam pár szépet
Q - kezdődik valami ezzel a bötüvel????
R - rend, csak kicsit vagyok mániás :-)
S - sírás
Sz - szeretet, ami soha nem múlik el
Ty - nem jut eszembe semmi eredeti
U - utazás
Ú - út, amit keresek
Ü - üresség, néha érzem
Ű -
V - víz, imádom a vizet, mindenféle vizet
X - xszem, az én szemem is mindig keresztben áll :-)
Y - ez nekem egy nagyon csúúúúnya betű mostanában:-(
Z - Zoli
Zs - zsiráf, aminek olyan nagy a szíve

Az üveggolyót tovább gurítom. tudom, nagyon elfoglaltak mindketten, de szeretném hallani a betűiket: Zsuzsa és Taribetti


1 megjegyzés:

Szecsi írta...

Szia Era, én is jelöltelek a kb-díjra, de látom, hogy már megkaptad:o)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket