Beszámoló

2008. december 10., szerda









Teljes gázzal etetem a madarakat. :-) Tudom, még találnak ennivalót, de annyira szeretem őket, olyan jó nézni, ahogy ki-be járnak az etetőkből!

Ezt a képet nem én fotóztam, de egy ugyanilyen helyes kis kéksapkás jár hozzám is. Most 2 etető van, meg 2 tál a teraszon. Temérdek széncinke jár hozzám, néhány kék is, meg zöldikék és vörösbegyek. Meg rengeteg veréb, de nekik is szabad jönni, mert összeszedik a földről azt, amit a többiek kivernek. 2 hét alatt eletettem 5 kiló napraforgót, pár marék diót meg mogyorót, meg mindenféle madaraknak való rudat, gombócot és karikát. :-) Tegnap megérkezett a napraforgó utánpótlás (15 kg). Nagy szomorúságomra a létszám valószínűleg csökkent eggyel, mert egyik délután a szemem láttára csapott le egy ragadozó madár (talán vércse, mert galamb nagyságú volt) a lakmározókra. Még a bokrok közé is bement utánuk. Tudom-tudom, az élet, meg a rendje, értem én, de azért remélem, nem cinke volt...
Rengeteget "hobbiztam" az elmúlt napokban. Hajnalban általában kötök, utána hímzés. Tegnap sikerült szinte az összes ajándékot készre varrnom, összeállítanom, már csak pár utolsó simítás van vissza, és minden elkészül szombatra. Alig várom! :-) Képek majd csak utána, addig titkosak! :-)






3 megjegyzés:

Timici írta...

jujj de jó, hogy már így kész vagy az ajándékokkal, ügyes voltál nagyon!
cinke fotó nagyon szép, milyen jó lehet, hogy olyan sok kosztosod van:o) tőlünk nem messze van egy takarmánygyár, szerintem ott telelnek majd a madárkák a magok miatt, de azért majd csinálok etetőt is, hátha:o)
mailt megkaptam, megy majd válasz is, puszillak, T.

nöné írta...

Erika! Játékra hívlak, dobtam Neked egy hógolyót!

melcsilla írta...

Erikám, látom van már hógolyód, előbb dobtam, mint olvastam:)
Puszi

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket