Statisztika

2009. március 27., péntek

Az elmúlt napokban kereken 20 db csomagot indítottam útjára, mind gyapjúfonallal volt tele. :-)

Tiszta szerencse, hogy olyan kedves a hölgy a postán! :-) Tényleg le a kalappal előtte! Majd viszek neki valami finom csokit.
Az átutalásokat mindenkitől megkaptam, kivéve Krisztit, akivel hobbizunk egyet ma délután, valamit van egy csereberém is, meg egy szerencsés leányzó most éppen Kubában pihen (esténként egy szépséges Laminaria-val a vállán, amit ő kötött :-)).

Eddig csak Moncsiról tudom, hogy megkapta a batyuját. Kérlek jelezzetek vissza, hogy odaértek, hogy ne zizizzek rajta még napokig, amíg visszakapom a tértivevényeket.



Én is kaptam csomagocskát (igaz ezt már egy hete), és ez volt benne:


Nem konkrét kendők vannak benne, hanem csak minták, amiből saját, egyedi kendőt lehet tervezni. Meg egyáltalán az, hogy hogyan kell kendőt tervezni. Nagyon izgalmas!

28 megjegyzés:

Melinda írta...

Ez aztán a kihívás!Tessék tervezni!!!
Én még nem kaptam meg,reménykedek,hátha ma:)

nöné írta...

Ígéretes a könyv! Ha a postás ma sem hozza a kis drágáimat, kiverem a balhét:o(((

Kriszti írta...

Én biztosra megyek, és a saját ajtóm helyett a te kapudban fogok toporogni nemsokára. :)
Számomra még a kendőkötés is kihívás, nemhogy a tervezés...

Timici írta...

kíváncsian várom milyen csodákat fogsz tervezni:o)
tegnap nekem sem jött meg a fonal, talán ma...

ercsu27 írta...

Pedig a tieitek még az első adaggal mentek, és másnap mondta a postáskisasszony, hogy el is mentek rögtön. Nem nagyon értem...
Sikítsatok, ha van valami hír! Itt van nálam az összes blanketta, én úgy fogok reklamálni, de úúúúúúúúúgy!!!!! :-O
Moncsi meg csókos, neki azonnal odaért! :-)

Kriszti, várlak délután! :-) Tiszta felüdülés lesz, mert a héten csak dolgoztam meg rohangáltam estig, végre egy kis hobbi! :-)

Anice kötős blogja írta...

Az átutalásom megjött hozzád?
Jó kis könyv, biztos lesznek szépségek belőle :)), most irigykedem egy picit, hm, nagyon...

ercsu27 írta...

Anna, persze, megjött az átutalásod, nem írtam neked levelet?

Be fogom szkennelni, csak legyen egy kis időm! :-)

Melinda írta...

Nagyon szuper a könyved! A többieknek pedig szorítok, hogy megérkezzen a csomag!!!

nöné írta...

Kriszti, így könnyű:o)) Semmi izgulás, tényleg biztosra mész!

Kriszti írta...

Látjátok Lányok, igy kell biztosra menni. :)
Árban olcsóbb, ha elmegyünk érte, mintha a postára bíznánk, főleg akkor, ha az esedékes nagybevásásrlást is megejtjük útközben.

Erika, én is várom már, hogy egy-két trükköt mutass Nekem. Lehet a családom el kéne addig küldeni vásárolni. A cicátok is nyugodtabb lenne. :) De ha ma is rohangálós napod lenne, akkor csak dobd ki a cuccom az ablakon. :)

ercsu27 írta...

Kriszti, épp egy kötögetős-barátkozós délutánra van szükségem, két ilyen hét után, szóval gyere, és hozz kendőt, kötést, mindent! :-)
Hogy a családod menjen-e addig vásárolni, azt te jobban tudod! :-) Mindenesetre a gombostűs dobozt eldugom, ha hazaértem. :-)

ercsu27 írta...

Újabb kettő batyu célban, remélem ma még sokan szóltok!:-)

ercsu27 írta...

Újabb batyu célban! :-)

Timici írta...

én is szeretnék kötögetős, barátnős délutánt!!!!
no meg írni, hogy itt a batyu, de még sajna nem, majd tuti akkor jön mikor épp elugrom itthonról a nagyért:S
tegnap is sütöttem kiflit, nem csuklottál? dícsértelek nagyon:o)))

ercsu27 írta...

Nem csuklottam, nem volt rá időm! :-)

Timi, 3-ig még ideérsz! :-)

Zsupszi írta...

Én is megkaptam 5 perccel ezelőtt!
Nagyon köszönöm!
Élőben még sokkal szebbek... :-)

Névtelen írta...

Szia! Tegnap nem kaptam még meg, pedig nagyon vártam:) Ma csak 5 után tudom meg, akkor érek haza.

nöné írta...

Erikám, a csomagok rendben, sértetlenül megérkeztek, a kocsikámban landoltak 13,02 perckor:o))) Bocsika, de írás előtt fotóztam. Köszönet mindenért!

Nalika írta...

Ma megkaptam, bár pont az enyém sérült az OLK-ban.... Hálisten, a fonalaknak semmi bajuk :) Köszi!
Ha vannak még függő csomagjaid, szívesen megnézem hogy merre járnak. Holnap is dolgozom...

Bernadette írta...

Sajna még nem jött meg, pedig minden nap vártam. Csak ma nem voltam itthon délben, de még értesítőt sem kaptam :-(. Azonnal szólok, ha va változás.

Moncsi írta...

Ha Te azt tudnád, Erika, hogy mi mindenért szoktam reklamálni, néha lehet szerencsém, hogy időben érkezik valami. Lehet, haza kéne mennem, mikor fogy a fonal, ott éltem a tövén,kb. 10 km(?) 27 évig, na de akkor még nem kötöttem ilyen intenzíven, ja és gimibe is Tolnára jártam, hűtlenül elhagytam a szülőföldemet, hát akkor várjam a postást a körmömet rágva! Zsófimamája-Gabi, örülök, hogy hallok felőled, Te erre is megfordulsz? Talán Te vagy, aki olvasol Siófokról engem is?

mannamari írta...

Sajnos még én sem kaptam meg.

Névtelen írta...

Erika! Ide is beírom, hogy megérkezett a gyönyörűséges fonal. Ismerkedünk egymással:)) Ezer köszönet érte!

Moncsi! Én próbálkozom, de csak a bal oldali fele jelenik meg az oldaladnak itthon, dolgozóban meg mindig kidob, hogy nem tudja megjeleníteni az oldalt:(((( Mi lehet?

Timici írta...

Erikám, lehet tényleg mennem kellett volna:o), mert a fonalammal még mindig nem jött a posta:(((. A borítékos postás volt tegnap és ma is, de ő nem hozta, a csomagos meg ki tudja mikor jön.:(

ercsu27 írta...

Timi, Nyuli ma megkapta...

Azt sajnos én sem tudom, hogy felétek mikor jár a csomagos...

Timici írta...

akkor van remény:o)
a csomagos volt hogy délben, de olyan is hogy délután 6kor jött,
ma mondjuk nem számítok rá, hogy olyan sokáig dolgozna, de talán 4ig, remélhetőleg legkésőbb hétfőn csak kihozzák...

Timici írta...

megérkezett a fonalam:o)))
kicsit utazgatott a városban, Budaörsön volt 26-án, de elszakadt a boríték így befóliázták, meg kaptam mellé papírt, hogy elnézést a kellemetlenségért, de a lényeg, hogy itt vannak a finom puha szépséges színes gombóckáim:o)
fiúknak nagyon tetszik:o)))
köszönöm szépen még egyszer!!! puszi érte:*)

zsoka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket