Hírek!

2009. május 30., szombat

Rikkerné telefonált, hogy elkészült a puha merinó fonaluk festett változata, most mogyoró, csokibarna és bordó színekben. Az ára 4500 Ft/kg.

Ha kértek belőle, akkor lécci jelezzétek, intézem, ahogy szoktuk. Akik eddig jelezték, hogy kérnek belőle, lécci ők is erősítsék meg a rendelést.

Nem nagyon vagyok gépközelben, mert az államvizsgámra és a hatósági vizsgámra készülök, de szóljatok nyugodtan, mindenképpen megyek fonalért. :-)

Ja, többágúban is lehet kérni!

10 megjegyzés:

Kicsiny Györgyi írta...

Szia Erika,
nagyon örülök, hogy elkészültek a fonalak!
Megerősíteném a rendelésemet, mindhárom színből kérek fél-fél kilót(egyágút).

Köszönöm szépen,
Györgyi

Melinda írta...

Jelentkezhet olyan is, aki még nem szerepelt ilyen rendelésekben?:D

ercsu27 írta...

Persze! :-)

Melinda írta...

Éljen!!!:)))
Ez esetben én a mogyoróból és a bordóból szeretnék 1-1 kg-ot.
Köszönöm szépen!:x

Névtelen írta...

Szuper!!! Én is megerősítem, hogy a mogyoróból 1 kg-nyit kérek. Nagyon köszi!

Lvica írta...

Szia, Erika!

Kérhetnék én is fél-fél kilót mindegyikből?:)
Megírnád majd, hová utaljak? lvica kukac chello pont hu.

Köszönöm szépen, örök hála!:)
Vica

Kangamama írta...

Erika!
Nézz be légyszi' hozzám, meghívtalak egy játékra!

Kormica írta...

Szia Erika!
Engem majd a többszínű fonalak érdekelnek. Olyanok is lesznek megint ?
Drukk a vizsgáidhoz!

Csilla böködéje írta...

Erika, ha nagyon könyörgőre fogom kérhetek én is 1/2-1/2 kg-ot a csok.barnából és a bordóból?

ercsu27 írta...

Csilla, OK! :-)

Mindenkiét vettem (a mail-eseket is), intézem, de most rohanok az egyetemre!

Sikítok, ha megvan!

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket