Hírek

2009. szeptember 1., kedd

Sandra visszaigazolta a megrendelésünket. Köszöni szépen! :-)

Próbáltam egyezkedni vele, de ezt írta:

"About your question regarding money declaration, for 141 skeins the minimum I can declarate is $141 because the minimal value for skein is $1, otherwishe customs gets suspicious...Totals of taxes for that amout are very low, I don't think it is really a problem."

Remélem, nem lesz gond a vámmal. A múltkor azt mondta a csaj Vecsésen, hogy vámmentes.

Kérlek utaljatok minél előbb, még csak a fele összeg érkezett meg, és ahogy látjátok, az összeg 200e magasságában van (141 motring :-)).

Ezek pedig az új műveim:

Sáltűk különböző gyöngyökkel

Dekorációs gombok

A sáltűkről és gombokról további fotók itt és itt, és majd hamarosan a Meskán is. (Ha valaki most rögtön szeretné valamelyiket, írjon nekem mail-t.)

6 megjegyzés:

nöné írta...

Ohh, micsoda szépségek! A gombok nagyon-nagyon tetszenek! Ügyesek vagytok!

Melinda írta...

Gyönyörűek ezek a gombok!!! Én is most várok egy adagot, ha megérkezik, mutatom!;)))

A sáltűk is nagyon tetszenek, valamifajta kényszert érzek a beszerzésükre...:DDD

Kriszti írta...

Nagyon szépek a sáltűk és a gombok.

Egy hétig nem vagyok gépközelben, és minden jóból kimaradok. :(

Timici írta...

szuper, hogy visszaigazolták a rendelésünket, remélem megússzuk a vámot;o)

Maris írta...

Jelentem, elnetbankoltam az elnetbankolnivalókat!

melcsilla írta...

Erikám, gyöngyörűek a gombjaid, gratulálok!
Remélem, sokunkat fognak "boldogítani"...:)

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket