Kicsit sűrű...

2010. október 7., csütörtök

... a program mostanában.
Főképp a gyümölcsösre megy el az idő, készülünk a télre. Hétvégén végre elkészül majd a kerítés, muszáj sietnünk, mert már most arra járnak a szarvasok.
Kiástuk már az oszlopok helyét egy ideje, és tegnap ellenőrzést tartottam a gödrök felett. Mindegyikből legalább 5 szempár nézett vissza rám, de volt, ahol szinte "tömeg" volt. Békák. Így holnap megint békát fogok gyűjteni/menteni. Majd fotózok is, mert most több "márka" van, mint a nyáron volt. És találtam 3 gyíkfélét is, amit még sose láttam korábban, lehet, hogy nem is gyík, de nem tudom, élnek-e erre szalamandrák...

Apróságokat kötöttem mostanában apróságoknak.

Sapka/sál Naptáncból:





A nagy fagombbal nyakmelegítővé gombolhatjuk, ha zavarja a csemetét a sál lelógó vége.
 
Sapka és babylegs Rikker-éle fonalból.




Manósapka Felhőből.


A Tanuljunk...! blogra feltettem hogyan lehet nagyobbra kötni a Toszkána kendőt.

10 megjegyzés:

Annamari írta...

Ezek az apróságok nagyon aranyosak. És már el is kelnek, ilyen jóhideg októberben.
Amit írsz, lehetnek gőték is, ők is elvonulnak a vizekből telelni.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_k%C3%A9t%C3%A9lt%C5%B1fajainak_list%C3%A1ja
(itt egy link a MO-i fajokkal, remélem, működik, nálam valamiért nem teszi be a magyar karaktereket)

ercsu27 írta...

Annamari, köszönöm!
Megnéztem a 3 magyarországi gőtét, az biztos, hogy nem tarajos és nem pettyes. Kicsi, érdes/rücskös a bőre, sötétszürke a színe. A farka lapos, az élén narancs csíkkal. Összetekeri csigabigába a farkát, és elég lassú a gyíkokhoz képest...Alpesi gőte lenne? Holnap kiszedem őket, ha még ott vannak, és lefényképezem. Új békák is vannak! :-) Az egyik nagyon kis kecses, karcsú, világosbarna, és olyan kis okos fekete szeme van. :-)

Gabella írta...

Nagyon egyformán jár az agyunk! Épp ilyen csücskös bojtos sapkát gondoltam ki a lányomnak ma reggel. Hétvégén akartam hozzáfogni.

És a manó sapi színei is ismerősek valahonnan, pont ilyen színű kisponcsót kötöttem...

Remélem, nem fog utánzásnak hatni...

Timici írta...

szuperek a szettek:o) különösen az első tetszik, szuper lett a sapin a függőleges csíkozás:o) még 1,5hónap és én is elkezdek kötni a mininek:o)

ercsu27 írta...

Gabi, nyugodtan kösd meg a sapkát, nem lesz utánzás. Ezeket egyébként sem én találtam ki, a sapkák kis gazdáinak anyukája kérte, hogy ilyenek legyenek.

Timi, milyen mininek?!?!?! Csak nem összejött???

Timici írta...

Erikám, ha a Jó Istem is úgy akarja márciusban minipasim születik.:o)))

ercsu27 írta...

Timi, gratulálok! Óóó, micsoda jó hír! És minipasi??

Timici írta...

köszönöm szépen:o)
igen minipasi lesz, 2 külön doki mondta, úgyhogy nagy a valószínűsége, persze majd a genetikus még megnézi a kromoszómáit, úgyhogy akkor lesz hivatalos:o)

Namata írta...

Nagyon helyesek az apróságaid !:)Jó ötlet a gomb rögzítése így megkötősen !

Irenka írta...

Nagyon szép mintát adott ez a "napocskás" fonal.

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket