Tollasok

2010. december 26., vasárnap

Azt hiszem az Indexen olvastam a Madáretetős topikban, hogy vannak területek, ahol már egyáltalán nincsenek verebek.

Nos, ez a terület nem nálunk van!


Elég nehéz összeszámolni őket a bozótban, próbálkoztam egy kinagyított képen a számolással, olyan 70 db biztosan van.

Továbbra is jönnek a cinkék, a kis kéksipkásak a kedvenceim.


Mindig elérzékenyülök a kis csálé frizurájuktól, az aprócska termetüktől. Tavaly csak egyetlen példány járt ide, most van, amikor 4 is itt van egyszerre.



A széncinkék tömegesen jönnek, hálás dolog fotózni őket, mindig szívesen pózolnak és többnyire nagyon jól választják meg a hátteret.

Itt most nem annyira sikerült a háttérválasztás:



Mert ahol ilyen sok madár van, ott a ragadozó is terített asztalt talál... Tudom, hogy ez a dolgok rendje, de mindig összeszorul a torkom, amikor átlibben az udvaron, és arra gondolok, hogy ha már muszáj, akkor legalább ne cinkét...



Ő pedig a legnehezebben fotózható modellem:
 

Minden nap jön, naponta többször is, kicsit eszeget, aztán elrebben. Őt tényleg lesni kell...

A pintyfélék továbbra se jönnek, pedig tavaly tömegben etettük az erdei- és fenyőpintyeket,a tengeliceket, zöldikéket, meggyvágó is előfordult...
Néha 1-2 zöldike megjelenik, de ennyi...

6 megjegyzés:

Melinda írta...

Szia! Nagyon szép képeket sikerült készítened! Én is lesem őket állandóan, amikor csak tudom. Nagyon jó érzés, hogy érzékelhetően segítek rajtuk azzal, hogy kiteszek pár cinkegolyót. Nálunk a cinkén kívül járt már őszapó is és süvítő (szerintem a kis narancssárga ruhás Nálad is az), de nem vagyok nagy madarász, mindenesetre mindegy kik jönnek, csak jöjjenek :-)

Jucus írta...

Nagyon édes fotókat csináltál, én is lesem, meg etetem is őket! Az én kedvencem is a kék cinege, de sok a széncinege és idén megtisztelt a látogatásával egy pár tengelice is:o)Csak úgy bámultam őket, nem akartam hinni a szememnek!

Helen írta...

Varázslatos fotók! Irigylem a türelmedet, mert az biztos kell a madarakhoz! További Kellemes Ünnepeket!

MrsYarnart írta...

Erika, gyönyörű madaraid vannak, ezután nem csak a kötéseid csodálom!
Melinda, szerintem az utolsó kis modell nem süvöltő, hanem vörösbegy :-) de lehet, hogy tévedek :-)

ercsu27 írta...

Köszönöm lánykák!

Igen, igen, az az utolsó kis félénk modell az egy igazi vörösbegy! :-)

CathlenKata írta...

Én már hosszú évek óta nem láttam verebet :-( Örülök, hogy nem haltak ki teljesen.
Nagyon szép fotókat csináltál!

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket