Frizurák

2011. május 8., vasárnap

Anyukám is nagy növénymániás, de ő rajong az állatokért is (nekem csak Tóbiásom van). Már tavaly is volt néhány selyem (és egyéb) baromfija, az idén pedig maga keltetett egy csapatot. Az aprónép különös ismertetőjele, hogy vicces frizurákat hordanak, néhányan még harisnyát is (az egész lábuk tollas), és néhánynak pedig hiányos az öltözéke.

Most nézem, hogy milyen szégyenlősek, senki nem néz a kamerába. Egyébként a felnőttek kifejezetten bohémül néznek ki, eszméletlen frizuráik vannak, majd mutatom.

Utánpótlás is lesz hamarosan, és most nem csak a különc divatozókból, most van gyöngytyúk- és fürjtojás is a keltetőben. A fürjtojás is anyukámnál "termett", van egy kis csapat fürje is.


Ezt pedig csak úgy mutatom:


A muskátli élőben élénk püspöklila. Hírhedt vagyok arról, hogy nem kedvelem a pirosat, a lila meg nem is létezik szerintem. Ez a növény sem az én akaratomból került ide, de ahogy a fotón is látszik, mindent megtesz, hogy megkedveljem.

6 megjegyzés:

Cinkepiri írta...

Nagyon helyesek a kis furafrizurásak!!!

nöné írta...

Imádni valóan édes pofák!

Névtelen írta...

Deédik!:-)
A piros muskátli szerintem is :-p,de szép példányod van,látom jól érzi magát:-)

Amanda írta...

Bájosak!
Van egy felnőttem, akinek tyúk lététre szakálla van.

Margó írta...

Nagyon helyesek a kis apróságok!:)Nőjenek nagyra!:)

Csilla böködéje írta...

de édesek csoda figurák lehetnek.

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket