Az ígért ...

2011. október 25., kedd

... beszámoló még mindig várat magára, de most nagyon prózai okból: Pécsen felejtettem a vincseszteremet, és minden azon van, amit mutatni akartam.
A banditáimról viszont tudok mutatni néhány friss fotót.
Majdnem 15 hetesek, mindketten elhagyták a 1,5 kilót, és nagy-nagy kópék.

Itt napoznak:
Egyik kedvenc fotóm:


Nem tudom, hogy mi ez a nagy gömbölyű izé, de jó puha, és meg kell támasztani, az biztos

Elfáradtam...

Élni (aludni) tudni kell...
Egy idő után rájöttem, hogy az a kis halvány vöröses háromszög Lóci orránál Fricus füle. Elég érdekes lehetett így "beépítve" levegőt venni... A csokisdobozt mindenesetre őrzik.


8 megjegyzés:

nöné írta...

Tündérbögyörők:o)

Óó, pedig várom ám már nagyon a beszámolódat, és persze a fotókat is. Itthon ugyanis nem hiszik el, hogy milyen csodahelyen jártam:o)

Annamari írta...

Két kis szőrgombóc :) nagyon édesek... mondjuk, azt is el tudom képzelni, hogy szétszedik a lakást :)

ercsu27 írta...

Annamari, nem vészes, amit szétszedésileg művelnek. :-)
Viszont valamelyik nap a hajam az égnek állt, mert Lóci felmászott egy olyan kis polcra, amiről azt gondoltam, biztosan nem fér hozzá. Ott tartom/tartottam a tűpárnámat. 17 gombostűt szedtem el tőle, annyit húzogatott ki, mire észrevettem.

CathlenKata írta...

Édesek nagyon! Főleg amelyik a csokit őrzi álmában is, mert vigyáz az alakodra:-D
Tűpárna meg egyéb veszélyes holmit fiókba, de izibe...vagy a fél szemed mindig rajtuk lesz??

MrsYarnart írta...

a csokiőrzésen, tűpárnarendezésen és fonaltámasztáson kívül biztosan csinálnak még más hasznos dolgokat is, különben nem lennének állandóan ennyire fáradtak. szinte az összes eddigi képen alszanak :) azért kíváncsi vagyok vagyok, hogyan múlatják napközben az időt.

ercsu27 írta...

Teljesen igazad van, csupa hasznos dolgot csinálnak.:-)
Egyik legkedvesebb szórakozásuk a rohangálás teljes erőből. Ebből volt már több baleset is, az egyik úgy történt, hogy pont akkor nyitottam ki egy kisszekrényt, amikor arra rohant az egyik cica. Úgy lefolyt az ajtóról, ahogy a nagy könyvben meg van írva. :-) Szerencsére nem lett baja.
A legizgalmasabb elfoglaltság továbbra is az almos tálca körüli serteperte, még mindig együtt járnak pisilni, és akkor is teljesen izgatottak lesznek, amikor én takarítom az almot. :-)Nem tudom, láttátok-e azt a videót, amikor egy kiscica folyamatosan támad pár zöldalmát az ágyon? Na, ezt az enyémek is tudják! Az utolsó hőstett ma éjszaka volt, amikor Lóci éjjel kettőkor ült a hátamra berregni, és amikor nem mentem vele játszani, akkor beleszuszogott/beleberregett a fülembe. Én má' csak ilyen gonosz vagyok, éjjel kettőkor nem játszok. :-)
Ja, azért vannak alvós fotók, mert ha ébren vannak, nem nagyon lehet fotózni őket. :-) Mire exponál a gép, már a környéken sincsenek. :-) De majd próbálkozom. :-)

Jucus írta...

Jajj, de édesek!:o)))

Cinkepiri írta...

Nagyon egy fazonok!!

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket