Közben eszembe jutott ...

2011. október 25., kedd

... hogy a szombati képek is a fotógépben vannak, így akkor hátulról kezdem a beszámolót az elmúlt jó két hétről.
Szombaton Pécsen volt kötős/fonalas találkozó, a Lana-Tex (Ági) boltjában.
Sajnos a fényképezés csak délután jutott eszembe, amikorra a többség már elment, de azért a lényeg látszik.


Ezen a napon ilyen titkos helyre is be lehetett jutni:


A többi képet felteszem a facebook-ra. A foltvarrós/gyöngyözős részleg kimaradt a fotózásból, én már csak ilyen (fonal)szemellenzős vagyok...
Nagyon jól sikerült nap volt, végigbányásztuk a teljes fonalkészletet, átnéztünk több halom magazint és könyvet, kötöttünk, nemezeltünk, rengeteget beszélgettünk.
Annyira elfáradtam, hogy ha még 10 percet vezetnem kell, biztosan elalszom útközben. :-)

6 megjegyzés:

Timici írta...

biztos nagyon jól sikerült! Ági boltját én is szívesen megnézném egyszer;) múlt héten jöttek meg Tőle a fonalaim, nagyon szuperek, biztos rendelek még!:)

nöné írta...

Hmmmm, de jó is volt! Ide nekem azt a fonalas szekrényt meg persze a polcokat is:o)

Melinda írta...

Ó, Mennyország...:)

Cinkepiri írta...

Látom, ott a Dárius kincse!

Jucus írta...

De jó képek! Csak csöpög a nyálam!:o) Innen, ugye lehet rendelni? Elkérném az elérhetőséget, ha szabad. Az egyik fonalam kapcsán említettétek ezt a jó kis helyet.
Judit.Posch@gmail.com - ide szabad kérnem?:o)
Köszi előre is!

MrsYarnart írta...

de jó kis helyen jártál! ha én egyszer oda beszabadulhatnék... :D

 
Benke Erika - csipkekötés. Design by Pocket